- Jak założyć konto?
Aby dokonać zakupu niezbędna jest rejestracja w naszym sklepie internetowym. Można tego dokonać za pomocą zakładki „Rejestracja” dostępnej w górnym menu. Należy uzupełnić wszystkie dane i zaakceptować regulamin www.drukujdobrze.pl.
- Jak kupować?
Jeśli już jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu możesz dokonać zakupu. W tym celu należy wybrać dowolny produkt na stronie głównej i wypełnić odpowiednio pola konfiguracji produktu zwracając szczególną uwagę na takie pozycje jak:
- rozmiar
- nakład, ilość sztuk, ilość kompletów
- podłoże do druku ( folia, baner, kreda mat lub błysk....)
- zabezpieczenia wydruku (laminat)
- wykończenie ( oczka co 25 cm, co 50 cm, obieranie, transferowanie)
- rodzaj wydruku (jednostronny lub dwustronny)
- grubość płyt lub gramatura papier
Po uzupełnieniu formularza podana jest cena końcowa produktu, należy kliknąć „dodaj do koszyka”. Po wybraniu tej opcji użytkownik może kontynuować lub zakończyć zamówienie przyciskiem „Złóż zamówienie”. Użytkownik zostanie przekierowany na stronę „koszyk”, gdzie przedstawiona jest zawartość koszyka, specyfikacja, termin wysyłki. Należy wybrać sposób wysyłki lub zaznaczyc odbiór osobisty, i wybrać sposób płatności, i kliknąć „Podsumowanie”. Ostatnim etapem jest sprawdzenie poprawności danych do wysyłki i kliknięcie „Zamów”.
- Wgrywanie plików
Wgrać plik można poprzez przycisk „wgraj plik” wybrać załącznik z komputera i wcisnąć „otwórz”, wysłać plik na adres biuro@drukujdobrze.pl lub skontaktować się z BOK w celu stworzenia katalogu na naszych serwerach.
- W jakim formacie przyjmujemy pliki do druku?
Preferowany PDF, oraz CDR, TIFF, TIF, JPG, czcionki zamienione na krzywe. Prosimy przesyłać plik w jednym formacie.
- druk offsetowy – prace należy przygotować z 3mm spadami oraz zachować 6mm odległości od krawędzi wszystkich ważnych elementów takich jak istotne napisy czy logo. Rozdzielczość 300 dpi, warstwy spłaszczone.
- druk wielkoformatowy – pliki przygotowujemy w skali 1:1, bez spadów,
- Czy ktoś sprawdzi Twoje pliki?
Tak sprawdzamy pliki naszych Klientów przed drukiem. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczony produkt był w 100% satysfakcjonujący. Jednak nie bierzemy pełnej odpowiedzialności za błędnie przygotowany plik. Sprawdzają nasi graficy, którzy nie są nieomylni. Pamiętaj!: nie sprawdzamy treści.
- Czy można anulować zlecenie?
Tak, do momentu przekazania plików na produkcję. Jeśeli zamówienie zostało wcześniej opłacone należy skontaktować się z naszym BOK biuro@drukujdobrze.pl z prośbą o anulowanie zlecenia i zwrot poniesionych kosztów. W wiadomości należy podać niezbędne dane na jakie mamy dokonać zwrotu pieniędzy.