Reklamacje i zwroty

W związku z dużą ilością zamówień, terminy realizacji mogą ulec zmianie. Za utrudnienia przepraszamy.

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. Reklamacje można składać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres biuro@drukujdobrze.pl. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
  3. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  5. Warunkiem złożenie reklamacji w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych w zamawianych produktach jest spisanie protokołu w obecności kuriera.
  6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego produktu bądź usunięcia niezgodności ( np. wymiar), wszelkie koszty odbioru i dostaw ponosi Sklep drukujdobrze.pl
  7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
  8. Pliki przesłane przez klienta nie podlegają reklamacji, nawet w przypadku weryfikacji i akceptacji do druku.
  9. Drukarnianie koryguje (treści) w materiałach przesłanych przez klienta.
  10. Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z oczekiwania na materiałów do druku przez klienta nie podlegają reklamacji.
  11. Różnice kolorystyczne mimo druku z tych samych plików nie podlegają reklamacji. ( W przypadku dłuższego magazynowania jakiejkolwiek rolki mogą wyniknąć różnice w druku kolorów ze względu na różne wchłanianie się atramentów)
  12. Nieterminowe doręczenie przesyłki przez kuriera nie podlega reklamacji.
  13. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.

Logowanie do Drukujdobrze.pl




Zapomniałeś hasła?
Aby wysłać wycenę wpisz adres e-mail:

Aby wysłać wycenę wpisz adres e-mail: